El gran recapte d’aliments

Aquest curs l’institut ha començat el nou projecte de Servei Comunitari. L’alumnat de 3r d’ESO, dins del marc de l’Aprenentatge i Servei (APs), ha participat en la recollida d’aliments que s’ha realitzar a Catalunya i que ha comptat amb la participació de milers de voluntaris.

L’activitat ha inclòs diferents fases i ha implicat organitzar un volum important d’alumnes i professorat. En primer lloc l’alumnat ha rebut una formació prèvia (xerrades informatives) i s’ha encarregat d’arrencar la campanya de sensibilització a la resta de la comunitat educativa, per tal de promoure la recollida d’aliments i prendre consciència del consum responsable durant les tradicionals festes de Nadal. A més a més, els nois i noies s’han distribuit en diferents supermercats de Tarragona ciutat i barris durant els dos dies que ha durant la campanya. L’última fase ha estat la d’organitzar i classificar el menjar recollit en els magatzems distribuidors més propers de Reus que ajuden solidàriament al Gran Recapte d’aliments.

Aquí us deixem un vídeo informatiu i un petit recull fotogràfic de l’activitat.