Els alumnes arrenquen l’Erasmus+!

L’Institut Tarragona forma part del Projecte Erasmus+ 2018-2020 amb el títol ECOTOURISM: The future is now – Take responsibility,  en col·laboració amb instituts de secundària de Marne (Alemanya), St Pol de Leon (França), Ljubljana (Eslovènia) i Porto (Portugal). Del 18 al 25 de novembre hem rebut la visita del centres participants a casa nostra.

Entre les activitats que hem organitzat per portar a terme el projecte destaquem: presentació de les més importants atraccions turístiques de cada zona, visita a la Tarraco Romana, a la Sagrada Familia, al Delta de l’Ebre.  Hem estat rebuts per Regidor d’Educació de l’Ajuntament de Tarragona, el senyor Francesc Roca i per representants del Patronat de Turisme de la ciutat. A més vam acollir dues conferències sobre el tema per part del grup de recerca d’Ecoturisme de la URV. L’alumnat visitant s’ha allotjat amb les nostres famílies.

Ha estat una experiència molt enriquidora per a tots nosaltres, alumnat i professorat. Us fem saber que el projecte no acaba aquí. Això continua! Ja us anirem posant al corrent properament.