Així vam entrar al Nadal

Després de les merescudes vacances nadalenques ja hem tornat a la rutina escolar. Us recordem que cal començar aquest segon trimestre amb molta empenta ja que són uns mesos clau per assegurar l’èxit del curs. Ànims a tots i a totes!

Abans però, ens agradaria recordar una mica com va anar l’últim dia abans de festes. A l’institut s’hi van fer activitats de tota mena i, sens dubte, cal felicitar a tot l’alumnat i el professorat que les va fer possible.

La música va ser la gran protagonista (acte organitzat des de la matèria de música amb Marian Màrquez i els seus alumnes de 4t d’ESO). Tampoc hi va faltar la lectura nadalenca i la ja tradicional rifa de la panera, organitzada des de 4t d’ESO.

La lectura dramatitzada del “Conte de Nadal” de Charles Dickens es va fer a la biblioteca, gràcies a la participació i il·lusió dels alumnes de 1rE, 1rB PIM i 3rD i dels professors Eric Castro (música i efectes sonors) i Carme Masip  (adaptació del text).