Taller de versots i…

Els alumnes de 3r d’ESO van participar al TALLER DE VERSOTS “Santa Tecla 700 als instituts”, organitzat per l’Associació de Professionals i Estudiosos en Llengua i Literatura Catalanes (APELLC). Un tema interessantíssim per treballar pels voltants de Santa Tecla, oi?

Els alumnes han après a escriure versots i parlaments dels balls parlats. Aquesta iniciativa pretén contribuir a fomentar la mirada crítica entre els joves.

A més a més, a 1r d’ESO també hem parlat de Santa Tecla a través d’uns escrits en els quals els nois i les noies havien de dir a quin acte anirien o havien anat, per què triaven aquell acte i no un altre, amb qui hi anaven, quins records tenien de la festa de quan eren petits, entre altres coses. Es han sortit unes redaccions delicioses!