Repte Experimenta 22

El programa Repte Experimenta, impulsat pel Campus Sescelades de la Universitat Rovira i Virgili (URV) adreçat a despertar vocacions científiques entre els alumnes de 1r i 2n d’ESO ha tancat l’edició d’aquest curs amb l’organització de la Fira Experimenta i el lliurament dels Premis.

Els padrins de la Universitat expliquen a l’ESO, els de l’ESO ho expliquen als menuts de primària… tota una cadena de favors i de traspàs del coneixement científic!

Finalment, el públic assistent va atorgar el Premi FECYT Experimenta a l’equip que enlairant un coet amb bicarbonat i vinagre, els va fer entendre què és una reacció química àcid-base. Els nostres alumnes Pol de la Torre, Adrià Mellado, Èric Ayats i Marc Valcárcel van aconseguir ser els més votats pels nens i nenes assistents.

Moltes felicitats a tots, campions!!

Moltes més imatges de la jornada.