L’energia nuclear

En un moment energètic tan i tan clau com el que vivim, escoltar fonts de tota mena ens ajuda a ampliar el coneixement i a desenvolupar l’esperit crític.

Pau Aragon, exalumne de l’Institut per fer una xerrada sobre Física Nuclear als alumnes de 2n de Batxillerat de Física. En Pau participa en el programa de divulgació científica de “Jóvenes Nucleares” de la Sociedad Nuclear Española. Ens va explicar el diferents tipus de radiacions que hi ha, les diferències entre les reaccions nuclears de fusió i fissió, els tipus de reactors, els EPI’s que cal portar per protegir-se de la radiació… Molt, molt interessant.