Fake news, que no ens les “col·lin”!

Hem anat al CaixaFòrum a fer un taller amb els alumnes de batxillerat i un grupet d’alumnes de 3r d’ESO. Com es combat una plaga de mentides?

Mitjançant un videojoc vam descobrir perquè les fake news ens enganxen tant. Vam entendre els conceptes de viralitat, plausibilitat i comunitat i com, si es cumpleixen aquests 3 requisits en una mentida, aquells que s’hi dediquen juguen amb nosaltres per dirigir-nos cap allò que interessa.

Tenir criteri i saber diferenciar-les és possible. Que no ens les “col·lin”!!

Més imatges del taller.

Vam aprofitar el dia per visitar l’exposició d’Impressió 3D. Molt interessant per comentar amb els nostres alumnes del Batxillerat Tècnic. Ens va agradar moltíssim!