El Gran recapte

Aquest cap de setmana hem participat al Gran recapte d’aliments. Complementem així totes les activitats relacionades amb el voluntariat que els nostres alumnes de 4t d’ESO estan realitzant aquests dies previs a les festes de Nadal. Més endavant col·laborarem també amb el Banc de sang i de teixits.

La valoració per part de l’alumnat ha estat molt positiva i se’ns dubte val molt i molt la pena. Deixar de banda la nostra individualitat per pensar una estona en el bé col·lectiu i les necessitats dels altres són sempre valors a treballar amb els nostres joves, des de l’escola i des de casa. Ens hem d’animar tots plegats a participar en més accions d’aquesta mena, oi?