Com celebren el Nadal a Polònia?

Aquest setmana els alumnes de 1r d’ESO que participen al programa Global Scholars han participat en una videoconferència amb alumnes de la Primary school number 103, de Varsòvia (Polònia). Han presentat les respectives ciutats fent servir unes presentacions que havien preparat a classe, i han explicat com es celebra el Nadal a Tarragona i a Varsòvia. Després han passat al torn de preguntes on s’han entrevistat els uns als altres sobre les tradicions, les seves preferències a l’escola, els esports que practiquen, etc.

Han descobert una cultura molt interessant i una perspectiva diferent de la nostra. Tot plegat, molt enriquidor i molt divertit, fixeu-vos que ja hem quedat per fer una altra trobada durant el segon trimestre. Niż ty i do zobaczenia wkrótce!