Our school water guide

Amb aquest projecte hem après que l’aigua és una part important de la cultura i s’utilitza per a molts propòsits. Vam analitzar la vostra petjada hídrica i vam aprendre que reduir la vostra petjada hídrica és una manera d’utilitzar l’aigua de manera responsable. El projecte digital va començar analitzant l’auditoria d’aigua de l’escola per crear la guia d’aigua del nostre institut.
En aquesta guia compartim informació sobre les fonts d’aigua a l’institut (lavabos, rentamans, fonts, aixetes…), inclou un mapa d’aquests punts, informació sobre cadascun i idees sobre maneres de millorar la disponibilitat, l’accessibilitat o l’ús per a tothom. Perquè una comunitat sigui “water-secure”, tothom ha de poder accedir a prou aigua segura per viure, treballar i jugar!