I tu quin camí tries? L’orientació de l’alumnat

Des de l’institut Tarragona, l’estratègia d’orientació acadèmica i professional, tan a l’ESO com en el Batxillerat, és una activitat rellevant en les tasques d’organització i coordinació dels diferents departaments. Després d’un curs, el 21-22, de preparació del projecte Xcelence, aquest curs l’arrenquem amb força. Són moltes les activitats que s’hi relacionen i des de totes les matèries.

Xcelence és un model de referència en orientació desenvolupat per la Fundació Bertelsmann que proporciona una visió innovadora i estratègica als centres educatius

Activitats d’aula, sortides externes, tasques des de tutoria, xerrades…. tots a la una per intentar motivar interessos, despertar curiositats i intentar orientar als nostres alumnes de la millor manera cap a un futur engrescador i professionalment ple de possibilitats.

Et recomanem que facis una ullada a l’apartat d’orientació educativa d’aquesta mateixa web. Hi trobaràs molta informació.

A continuació algunes imatges de les sortides al Port de Tarragona i del Club de tenis Tarragona amb un dels grups de 4t.