Xerrada d’orientació a la Laboral

Fa una dies, els alumnes de 4t d’ESO van anar a la laboral a fer una petita aproximació a les diferents famílies professionals pròpies dels cicles formatius i que s’imparteixen a l’institut Pere Martell i Calípol·lis.
La visita va estar presidida per la Laura Tomàs, una professional molt experimentada en aquest àmbit, que els hi va fer una xerrada explicativa de totes les opcions formatives que existeixen un cop acabada l’ESO i per aquells alumnes que desideixen emprendre un camí acadèmic diferent al batxillerat.

Van poder gaudir de les instal.lacions, tallers, aules… Tot plegat molt interessant! Els alumnes van quedar encantats.