Viatge de 4t. Recull d’imatges.

L’alumnat de 4t d’ESO ja ha realitzat el seu viatge fi d’estudis.

Els nostres alumnes s’ho mereixen! Han estat quasi quatre anys d’esforç, de noves coneixences, de moltes alegries i també d’alguns entrebancs. Alguns d’ells porten tota la seva vida junts, des de primària i, tot i que la gran majoria es quedarà al centre, d’altres marxaran per continuar la seva vida formativa en altres instituts … Gaudir junts del viatge ha estat una gran experiència, la convivència, les d’emocions a flor de pell, nous descobriments culturals…  La veritat és que ens ho hem passat molt bé.

La setmana s’ha repartit entre Madrid, Toledo, Àvila i Segòvia. Aquí trobareu algunes de les mil imatges que ens quedaran per sempre en el record.