Transmissions de ràdio… per riure una estona

Aquest segon trimestre, els alumnes de 4t d’informàtica han estat treballant l’edició de so. Com  gravar, tallar, afegir efectes, canviar la velocitat de la música, treballar amb diferents pistes a la vegada, montar karaokes, etc.

Una de les pràctiques que havien de realitzar era la retransmissió d’un esdeveniment. Podien escollir entre diferents possibilitats: una retransmissió futbolística, la cabalgata de reis, les nominacions en un reality show, un depredador que caça la presa en un documental de natura… Ha estat molt divertit. I com gairebé sempre el futbol s’endú la palma. Ho han fer realment molt bé, s’hi podrien dedicar i tot!

Uns cracks!