Ponts de paper. Aguantaran?

Els alumnes de 3r han estudiat les estructures i aquest curs ha tocat fer ponts de paper. Investiguem, agafem idees, escollim la nostra proposta, la dibuixem, preparem material, eines i… ens hi posem!

On situem el centre de gravetat és vital perquè una estructura no es tombi. Però on para el centre de gravetat d’una figura?

Per cert, el triangle és la forma geomètrica més resistent. Ho hem pogut comprovar!

Seran capaços d’aguantar més de 25 kg? Doncs, sí, alguns d’ells ho han aconseguit! Sembla increïble però és cert!

Més imatges aquí.