Mira, parla, actua!

Els alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Tarragona, juntament amb una quinzena de centres educatius de la ciutat, han presentat les seves propostes per projectar una Tarragona més sostenible. L’acte va tenir lloc divendres 2 de juny, al Centre Cultural Antic Ajuntament, en el marc de l’acte de cloenda del grup de treball ‘Lectura i entorn’, emmarcat en el Pla Educatiu d’Entorn.

Els alumnes que van representar l’Institut Tarragona i van explicar les propostes que formen part de l’exposició són: Carla Tules, Hugo Moreno, Txell Bagés i Raquel Aguilar. El tema escollit d’aquest curs escolar s’ha basat en un dels Objectius de Desenvolupament Sostenible , el qual vol aconseguir que les ciutats i els assentaments humans siguin inclusius, segurs, resilients i sostenibles. La presentació dels projectes ha anat a càrrec de l’alumnat representant d’una quinzena de centres educatius de la ciutat.

L’acte ha finalitzat amb la inauguració de l’exposició Mira, parla, actua: per una Tarragona sostenible, una mostra que recull el resultat final del treball fet al llarg d’aquest curs i que es podrà veure al Centre Cultural Antic Ajuntament fins al pròxim 14 de juny.

L’exposició forma part enguany del cicle ‘Cultura i extinció’.

Felicitats a tots els alumnes!