Interpretació poètica

Amb l’alumnat de 3r hem participat en els tallers d’interpretació poètica que s’organitza des de Caixa Fòrum.
En aquest taller l’alumnat ha treballat, juntament amb l’actor Ferran Castells, la música del poema, el to de veu, el gest dels versos i com les paraules ens transmetren sentiments quan les interpretem amb el ritme, la dicció i la puntuació precisos.

Hem parlat de la importància de la concentració, ja que no ens podem despistar quan s’interpreta.
Hem descobert com el cos i la veu juguen un paper importantíssim a l’hora de transmetre. Són els nostres autèntics instruments en l’art de la comunicació.
Hem entès que si quan interpretem som capaços d’imaginar a qui ho estem explicant, segurament arribarem a connectar amb qui ens escolta.

A través d’una tria de poemes de diferents registres, ens hem escoltat la veu i l’hem interpretat amb emoció. Ha estat un gran repte!