Intercanvi de Suècia

Tal i com us vam anunciar fa uns dies, els nostres alumnes de 3r d’ESO d’anglès han acollit vint-i-cinc alumnes suecs de l’institut de Partille (Göteborg). Aquests alumnes han estat d’intercanvi a la nostra ciutat durant el darrer més d’octubre.

Tots ells s’ho han passat d’allò més bé amb les visites culturals i les activitats lúdiques que els hem preparat. Nosaltres també hem gaudit de l’experiència i hem tingut l’oportunitat de practicar el màxim la llengua anglesa i conèixer una manera diferent de fer. Aquí teniu un petit tast de les nostres activitats.

Si voleu conèixer alguns dels detalls, aquí teniu un petit àlbum de fotografies.