Com sona l’ESO

Durant aquests darrers dies, alguns dels nostres alumnes han participat a Com sona l’ESO.

Aquest curs s’ha celebrat a l’Altea, la trobada anual d’alumnat i professorat de música de secundària i batxillerat on es prepara un gran concert conjunt: 1500 persones cantant, ballant i tocant. Una experiència única i espectacular. Una aposta de l’escola pública per a l’escola pública. Un petit reportatge de 3Cat clicant aquí.

D’aquí uns dies ja us farem arribar el vídeo amb la cantata final. De moment aquí teniu algunes de les fotos fetes durant la preparació, assajos i convivència del concert:

CO-ME-DIANT!

Súper increïble, súper emocionant, súper bonic…. SÚPER TOT!