Xerrada de Mans Unides

Aquests dies ens han vingut a fer unes xerrades als alumnes de 4t i 1r de Religió unes voluntàries de Mans Unides.
Els alumnes de 4t hem escoltat a la Maria que s’ha centrat en la Feminització de la pobresa. A partir de retalls de premsa amb protagonistes anònims i d’altres més mediàtics com la mateixa Malala hem fet un repàs a la situació real de les dones, sobretot en les zones més desfavorides. Ens ha fet veure la importància de l’educació com a eina per poder canviar aquesta realitat. Els de 1r hem pres nota de la realitat de l’Índia a partir de les vivències de la Maria Antònia i la història d’en Kabil que ens ha explicat la Maria Ramon.

Totes dues no ens han deixat indiferents. Gràcies!