Hem tornat a MUSiCOS

El dia 16 de juny els nostres alumnes de 1r d’ESO van participar en el concert organitzat pel Departament de Música i el Conservatori Professional de Música de Tarragona, a l’Auditori de la Diputació de Tarragona.

Com cada any, els alumnes de 1r d’ESO han portat a terme el projecte MUSiCOS, projecte transversal on s’apropen a les diferents arts creant els seus propis poemes i fotografies a través de l’escolta musical i la interpretació de l’obra Paisatges en Blau amb percussió corporal. Enguany, a causa de la pandèmia i les restriccions d’accés a les sales, ens hem adaptat i l’actuació dels alumnes ha estat en diferit. Els alumnes han enregistrat les actuacions i es van emetre en directe al concert mentre eren acompanyats pels pianistes del Conservatori. Tot un repte que va resultar un èxit!

Moltes gràcies a tots els alumnes pel vostre esforç i dedicació!!!