La setmana de la ciència a 4t d’ESO i Batxillerat

L’alumnat de 4t d’ESO i Batxillerat també va poder gaudir de la setmana de la ciència organitzada des del departament de ciències del centre.

A batxillerat van gaudir de la ja tradicional activitat de Padrins de ciència. El motiu, un any més, va ser Sant Albert, patró dels químics i dels científics en general.

L’alumnat de 1r de Batxillerat de totes les modalitats tenien una important tasta a realitzar: eren els responsables d’explicar els experiments als alumnes de 1r.

Els alumnes de 4t d’ESO van assistir al CRAI del Campus Sescelades de la URV per realitzar un taller d’activitats experimentals. Aquests experiments senzills il·lustren continguts científics relacionats amb la ciència i la tecnologia química, concretament “Sabó i detergent: quina és la diferència” i “Nano tecnologia i circuits elèctrics”

Des de la matèria optativa d’informàtica també s’hi ha treballat. Què en sabem tots plegats de les conseqüències del canvi climàtic. Els alumnes han creat informació al voltant de diferents temàtiques paral·leles a la problemàtica i hem fet un estudi entre l’alumnat sobre què en sabem, a través d’enquestes.

Aquí li podeu fer una ullada:

Pin beetle in Jasper park
Pollution in cities and health
Amazonas on fire
Tetra pack and environmental problems
Acid rain
Illes de brossa

Amazon rainforest

Pollution in cities

A més a més, des d’anglès es van assignar unes tasques de cerca d’informació referents al canvi climàtic i l’escalfament global que després havien de presentar. El resultat el teniu aquí: