Culture box

Avui ens agradaria compartir amb vosaltres una activitat que estem realitzant a Global Scholars. Els nostres alumnes estan treballant amb molta il·lusió en la preparació d’una “Culture Box” per intercanviar amb una escola de Seül. Els estudiants tenen l’oportunitat de mostrar la nostra cultura i tradicions als seus companys de l’altre país. Cada alumne està escrivint una carta, algunes amb fotografies i compartint objectes, aliments, música o altres elements que reflecteixen la riquesa de la nostra terra, fomentant la diversitat cultural i l’intercanvi d’experiències.