Compartim experiències amb una escola de Taiwan

Els alumnes de Global Scholars hem intercanviat postals amb l’escola Minsheng Junior High School de Taiwan. El tema escollit va ser les celebracions d’Any Nou a les respectives ciutats, nosaltres vam escriure sobre el raïm, l’Home dels Nassos, etc i ells ens han explicat les seves tradicions per aquests dies. Com segurament sabeu, el canvi d’any xinès va ser el 22 de gener i entren a l’any del conill. Ens han fet arribar postals, collins de cartolina per tenir bona sort i dolços típics, tots molt sorprenents, els que més ens han xocat han sigut els caramels de pruna i els cruixents de rave, sabors molt diferents! Estem molt agraïts i esperem poder tornar a intercanviar cultura amb ells.