Cants i clams per salvar el planeta

LA VEU DE LA TERRA

El passat diumenge 21 de maig, el nostre alumnat de la matèria de Música de 1r d’ESO van participar en la cantata col·laborativa “La Veu de la Terra” al teatre Fortuny de Reus. Aquesta cantata va ser produïda pel grup Petaca (lletra, música i veu), té el suport del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i s’interpreta arreu de Catalunya, amb diferents escoles i instituts com a protagonistes. És el segon any que es fa aquesta actuació que uneix Primària i Secundària del Tarragonès i del Baix Camp i us podem assegurar que va ser un espectacle emotiu i memorable. La cantata d’aquest curs, amb la qual la professora Anabel Garrido porta treballant durant fa molts mesos, estava dedicada al canvi climàtic i tenia aquesta consigna: “Nou cants i vuit clams per salvar el nostre planeta”. Per molts anys i moltes cantates col·laboratives més!