Art i mite

L’alumnat de 1r ESO dins l’assignatura de ciències socials i els alumnes de 3r ESO de l’assignatura cultura clàssica  han visitat l’exposició del Caixaforum  “Art i Mite, Els Déus del Prado”. Aquesta exposició aplega una acurada selecció d’obres que formen part de les col·leccions del Museu Nacional del Prado. A través de pintures, escultures i medalles –datades entre el segle I aC i el final del segle XVIII–, s’ofereix una àmplia mirada sobre la mitologia clàssica i la seva representació al llarg de la història de l’art.