Tarragona Refotografiada

Des de fa uns cursos, els nostres alumnes de Socials de 4t d’ESO i Història de 2n de Batxillerat participen, cada any, en l’activitat de la Ruta: Els Llocs de la Memòria, dintre del projecte sobre Memòria Històrica i en l’activitat  de Refotografia, que consisteix en combinar imatges del passat amb les del present.

El passat 30 de gener es va inaugurar, a l’Espai Turisme (c/ Major, 37, Tarragona) l’exposició Tarragona Refotografiada, que recull imatges dels nostres alumnes, com d’altres centre participants. L’exposició romandrà oberta fins l’1 de març. Us convidem a visitar-la.