Sortida a València del Batxillerat científic i tècnic

Un any més hem anat a València amb els nostres alumnes de Batxillerat. La veritat és que la ciutat enamora i ens permet realitzar un gran nombre d’activitats. La visita al Museu de les ciències a la Ciutat de les Arts i les Ciències ens va permetre treballar diferents aspectes científico-tècnics. Ens va cridar especialment l’atenció el taller dedicat a Mart i el d’Alt Voltatge. També vam poder veure també la pel·lícula Energia del planeta i visitar el sempre sorprenent Bioparc.

Per últim, fer una passejada pels Jardins del Túria i carregar piles al Parc del Gulliver sempre és una de les activitats obligatòries i que entusiasmen al nostre alumnat. L’any vinent hi tornarem!

Més fotos.