La importància de ser Frank i molt més

Dimecres 23 de gener tots els alumnes de 1r de BAT vam passar el dia a Barcelona en una sortida organitzada pels departaments de Socials i de Català. Al matí vam veure La importància de ser Frank, d’Òscar Wilde, al Teatre Poliorama, una comèdia musical francament divertida i intel·ligent. Encara que ens van fer seure al “galliner”, vam poder gaudir de bon teatre.

A la tarda vam realitzar una ruta per Ciutat Vella. Vam tenir uns guies de luxe: els alumnes de l’assignatura d’Història del món contemporani, que ens van descobrir amb la seva explicació una sèrie de llocs emblemàtics: la plaça de Catalunya, l’església de Santa Anna, Els Quatre Gats, la Catedral, la plaça de Sant Felip Neri, el temple d’August, el museu Frederic Marès, la plaça del Rei, el Palau del Lloctinent, la Casa de l’Ardiaca, la plaça de Sant Jaume, la Muralla romana, la basílica de Santa Maria del Mar, el Fossar de les Moreres, el Born Centre Cultural, el parc de la Ciutadella i l’Estació de França.

Més imatges aquí!