European Youth Debating Competition

El passat dimarts, alguns alumnes de 4t ESO i batxillerat van participar en la 4a edició de la competició europea de debat destinada a estudiants de 16 a 19 anys. El debat es va realitzar a l’Aula Magna del Campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili a Tarragona.

Aquesta iniciativa, que es porta a terme a diversos països de la Unió Europea, neix amb la finalitat de promoure la pràctica del debat com a recurs per desenvolupar habilitats de comunicació en els joves i estimular la tolerància i el respecte a plantejaments diversos, competències que considerem vitals avui en dia per a una ciutadania constructiva i responsable. Suposa també una oportunitat perquè els estudiants adquireixin coneixement sobre temes d’actualitat relacionats amb la indústria i per fer que la ciència i la tecnologia siguin més tangibles, accessibles i directament relacionades amb la seva vida quotidiana.

El tema del debat va ser: “Reuse, Recycle, Rethink: What is your vision for a sustainable future with plastics and petrochemicals?”

Podeu trobar les les imatges dels nostres alumnes en aquest enllaç.