Escola i empresa

Els alumnes de 2n de batxillerat d’Economia d’Empresa han participat en el programa “Escola i Empresa“.

El programa se centra en la trobada entre l’alumnat i una persona que dirigeix la seva pròpia empresa que els explicarà la seva vivència. La conversa amb aquesta persona i la reflexió sobre la seva motivació i el seu dia a dia ajudarà als estudiants a visualitzar aspectes de la vida a l’empresa i del seu paper en la societat des d’una perspectiva diferent de la que és habitual. En aquesta edició ens ha acompanyat l’Anna Cuadrat, gerent de Priorat Natur, assesora del celler Buil&Giné, i membre senadora de la Jove Cambra Internacional de Catalunya.