El periodisme i els mitjans de comunicació

Fa uns dies, l’alumnat de 1r de batx B de Comunicació Audiovisual de l’INS Tarragona va assistir a la xerrada d’Educació Mediàtica del periodista i professor de la URV Francesc Domènec Rull, que va tenir lloc a la Sala Polivalent del centre. A la sessió es va parlar de periodisme i dels mitjans de comunicació, de les fake news, la desinformació i la postveritat, així com del codi deontològic periodístic. La xerrada tenia com a objectiu pensar en la manera com ens informem i donar eines per tal de contrastar la informació.

Les explicacions van aportar elements de reflexió i recursos a l’alumnat, i van complementar el treball realitzat a l’assignatura. La sessió va tenir lloc en el marc de les formacions del Col·legi de Periodistes.