Com funciona això dels impostos?

Els alumnes de 1r BAT d’Economia i els alumnes de Funcionament de l’Empresa, han visitat l’agència tributària de Tarragona. Allà ens van fer una xerrada molt interessant sobre els impostos que recapten, la importància de pagar-los per part nostra, i com aquests contribueixen a millorar el benestar dels ciutadans. L’activitat va finalitzar amb una visita a les instal·lacions i amb l’exemple d’un cas pràctic.

També es va informar els alumnes de quin és l’itinerari i estudis que cal fer si es vol treballar a l’Agència Tributària. Una visita molt aprofitada!!