La biblioteca està d’estrena

La nostra biblioteca estrena web!

Si hi cliqueu hi trobareu una web absolutament actualitzada, amb les recomanacions que ens fa l’alumnat, un racó de lectura dirigida a les famílies, les novetats… Absolutament recomanable!

Ens agradaria moltíssim que no us la deixéssiu perdre.

Quina és la mida real?

A la matèria de tecnologia de 4t d’ESO els alumnes han treballat les escales d’ampliació i reducció aplicades a l’habitatge. Com podem traspassar la mida d’una vivenda feta en un plano a mida real?
Per descobrir-ho ens falta cordill, guix, cinta adhesiva… i ganes! Aquí teniu… Llegeix més»

Les mirades, què ens diuen?

Aquest darrer any les mascaretes han passat a ser un complement imprescindible de la nostra indumentària. Professorat i alumnat hem hagut d’adaptar-nos a un “nou estil” de comunicació. Què ens diuen les mirades? I és que també amb els ulls, sense l’ús de la paraula, podem… Llegeix més»

Teoria del gall

El club de lectura profes s’ha trobat virtualment amb l’escriptora Margarida Aritzeta per conversar al voltant de Teoria del gall, la darrera novel·la negra de l’autora vallenca tan vinculada a Tarragona. Ha estat un autèntic plaer perquè la història té de tot: intriga, relacions familiars… Llegeix més»

Sobre rodes!

L’alumnat de 1r d’ESO ha gaudit d’una activitat diferent. El protagonista principal ha estat la bicicleta. Els alumnes han treballat tant la teoria com la pràctica i, a més a més, han rebut coneixements molt interessants sobre el manteniment bàsic de la bicicleta.
Us hem de… Llegeix més»

Ponts de paper. Aguantaran?

Els alumnes de 3r han estudiat les estructures i aquest curs ha tocat fer ponts de paper. Investiguem, agafem idees, escollim la nostra proposta, la dibuixem, preparem material, eines i… ens hi posem!
On situem el centre de gravetat és vital perquè una estructura no es… Llegeix més»

Sabeu què és un beachcomber?

“Un beachcomber és algú que recull la brossa de les platges, però no fa només això. Es torna una espècie de col·leccionista que s’interessa també per l’origen i per la història dels objectes que hi troba.”
Té molta lògica, no trobeu? BEACH = platja i COMB =… Llegeix més»

Merry Christmas a Global Scholars

Els alumnes de 2n d’ESO de Global Scholars van preparar unes presentacions per felicitar les festes de Nadal als seus companys internacionals de les escoles dels altres països participants en el projecte. Han explicat com és el Nadal a Tarragona, a l’escola, quines són les tradicions, els dies especials, etc.

Aquest és l’enllaç a una de les presentacions que ha fet l’alumna Paula Fúster.

L’arbre de la SIEI

L’alumnat de la SIEI ha dissenyat aquest fantàstic arbre de Nadal que decorarà el nostre vestíbul durant les festes de Nadal. Gràcies nois, noies, ens agrada moltíssim!

Feliç aniversari, Beethoven!

Aquesta setmana, concretament el dia16 de desembre, hem celebrat el 250è aniversari del naixement de Ludwig van Beethoven (1770-1827), un dels compositors més representatius de la música occidental.
Des del departament de música hem treballat el personatge en diferents activitats:

• cartells commemoratius ,
  • perfil de twitter @beethoven_250e,
  • interpretació… Llegeix més»