Apadrinem 10 ximpanzés!

La Pilar, la professora de religió ens va fer arribar la següent notícia:
“Us volia comunicar  que la recollida de mòbils ha estat tot un èxit, hem recollit més de 300 mòbils, per tant aviat apadrinarem 10 ximpanzés. Els mòbils ja fa gairebé un mes que… Llegeix més»

Graduació Batxillerat

El curs s’acaba i per alguns dels nostres alumnes és un moment molt especial.
Entre el tràfec dels exàmens finals i l’engoixa de la selectivitat encara ha quedat temps per celebrar amb moltíssima alegria la graduació del batxillerat i, per tant, la fi dels estudis a… Llegeix més»

– Ferralla –

Voleu descobrir un autor irlandès que amb la seva primera novel·la, Ferralla, ha guanyat i ha estat nominat als premis més prestigiosos de la literatura irlandesa contemporània? Aneu a la biblioteca a buscar Ferralla!

No us pica la curiositat?

Parlem del Fòrum TRICS a la ràdio.

En aquest enllaç hi trobareu el programa de ràdio on l’Hugo Moreno va explicar el seu traball de recerca.

Va ser el dijous 2 de maig a Tarragona Ràdio, al programa d’El matí de Tarragona ràdio i en concret a la secció Parlem d’Educació (XIII Fórum TRiCS). A partir del minut 16:48 en tenim la seva intervenció.

Insfira’t

Novament hem celebrat l’INSFIRA’T ! El parc del Francolí és l’entorn inmillorable que ens permet reunir-nos a tots, alumnes i professorat.
El departament d’educació física ho organitza i moltíssims jocs protagonitzen el matí. Ens divertim i competim. L’insfira’t és un punt de trobada primaveral d’allò més ben… Llegeix més»

Parlem d’amor.

Aquesta setmana la pedagoga i escriptora Eva Bach ha realitzat la xerrada “Com teixir unes relacions de parelles saludables” als alumnes de 4t d’ESO.
Sovint els nostres joves disposen d’una àmplia informació, més o menys encertada, sobre educació sexual, ara bé, com aquesta informació… Llegeix més»

Sant Jordi i… molt més!

Aquesta setmana hem celebrat Sant Jordi i un reguitzells d’activitats ens han acompanyat.
La casualitat ha fet coincidir el dia que el vaixell d’Open Arms marxava de Barcelona per ajudar el refugiats en el Mediterrani, amb la lectura de la Samia Yusuf Omar, una jove atleta… Llegeix més»

Viatge de 4t. Recull d’imatges.

L’alumnat de 4t d’ESO ja ha realitzat el seu viatge fi d’estudis.
Els nostres alumnes s’ho mereixen! Han estat quasi quatre anys d’esforç, de noves coneixences, de moltes alegries i també d’alguns entrebancs. Alguns d’ells porten tota la seva vida junts, des de primària i,… Llegeix més»