Gameover

El passat 28 de març alguns alumnes de quart (la resta ho faran més endavant) van assistir a la xerrada Gameover organitzada per l’institut Guttmann i la direcció general de trànsit. La xerrada la va fer en Jordi Molas que va connectar immediatament amb l’alumnat i va saber comunicar de manera amena i clara els objectius de la xerrada. Donant veu als alumnes, diuen:

«Hem empatitzat amb les persones que han sofert un accident. Ens ha impactat veure com els ha canviat la vida d’un dia per l’altre»

«Valorem que és una qüestió de sort (de mala sort) i que no cal comprar números. La prevenció és molt important: cinturó de seguretat, casc, prudència i responsabilitat per evitar situacions de risc»

«Ens ha sorprès la simpatia i l’optimisme d’en Jordi Molas i la força de voluntat per refer la seva vida»