19è ENIGMA LITERARI. 2a pista

Hola, lectors i lectores!
Continuem amb el 19è Enigma Literari de l’Institut de Taradell!!!
Adreçat a batxillerat, professorat, personal de PAS i famílies. Vosaltres haureu de resoldre l’enigma que us proposem en aquesta entrega. Amb una mica de perspicàcia i molta curiositat, segur que trobareu l’autor… Llegeix més»

Trobada amb la Care Santos

La setmana passada, a Can Costa, ens vam trobar amb la Care Santos, l’autora dels llibres “Mentida” i “Veritat”, que han acompanyat l’alumnat de 2n d’ESO durant tot el curs. Ha estat interessant escoltar d’on ha tret l’autora els personatges i les idees per crear… Llegeix més»

Comitè Ambiental

Des del Comitè Ambiental hem fet l’última reunió d’aquest curs per agrair la implicació de tot
l’alumnat i valorar tot allò que s’està fent per tenir un institut més sostenible. Moltes gràcies a
tothom!

19è ENIGMA LITERARI

Hola, lectors més avesats!
Ja ens torneu a tenir el 19è Enigma Literari de l’Institut de Taradell!!! 
Aquest està adreçat a batxillerat, professorat, personal de PAS i famílies. Vosaltres haureu de resoldre l’enigma que us proposem en aquesta entrega. Amb una mica de perspicàcia i molta curiositat, segur… Llegeix més»

Let’s clean up

Ja tenim els resultats dels residus recollits per l’alumnat de 4t d’ESO del centre durant l’activitat “Let’s clean up”.
Es van trobar 91 quilos de residus al voltant del nostre poble, una xifra rècord que ha conscienciat l’alumnat (i ens hauria de conscienciar a tots/es) de… Llegeix més»