Avui hem viscut una jornada increïble participant a les Olimpíades Interescolars de Lloret de Mar, organitzades per l’@ins_rocagrossa
Un dia ple d’esport, companyia, esforç i molt bon ambient, on l’alumnat ha pogut compartir moments únics amb altres centres.


Volem felicitar tots els participants per la seva actitud, energia i esperit d’equip!


