Visitem Girona!

Avui l’alumnat de 4t d’ESO ha anat d’excursió a Girona. Han gaudit d’una bona estona fent activitat física al Salting de Girona, gràcies, un any més pel tracte.

No han faltat riures, lluites, acrobàcies, salts i escalades de parets. Han demostrat un cop més en quina bona condició física està aquest jovent!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut