UAP Girona.

Un any més un grup d’alumnes de l’INS Sant Quirze ha participat en “Obre els ulls” del musical de la @uapgirona.

Enhorabona a tots i totes els/les intèrprets que vau fer aquesta gran obra! Un espectacle per recordar!

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut