UAP Girona. Feu un comentari / Per admin / 04/04/2024 / General Un any més un grup d’alumnes de l’INS Sant Quirze ha participat en “Obre els ulls” del musical de la @uapgirona. Enhorabona a tots i totes els/les intèrprets que vau fer aquesta gran obra! Un espectacle per recordar!