Sortida al MNAC – 2n ESO

El passat 13 de febrer els alumnes de 2n ESO van anar al MNAC a visitar l´exposició “Explorant el romànic. Una aproximació al món medieval des de les imatges contemporànies”. Com podem veure en les fotografies, van poder veure diferents tipus d’imatges medievals i fer connexions amb imatges presents. També els alumnes van fer diferents activitats que els va permetre conèixer millor la pintura romànica. Finalment cal esmentar que abans dentrar al MNAC els alumnes van poder practicar el seu anglès entrevistant als visitants que entraven i sortien del MNAC.