Photography Journal

A finals del primer trimestre, a l’optativa de Visual i Plàstica de 4t d’ESO, hem començat a fer activitats de fotografia. Per tenir-les totes juntes ens vam fabricar un llibre que ens servís de dietari fotogràfic o “Photography journal”.
Així ha estat com hem après les… Llegeix més»

Dia de la Ciència 2019

El passat 15 de novembre, dia de Sant Albert, patró dels científics, els alumnes de 3r d’ESO han anat al Museu de la Ciència i la Tècnica de Terrassa (mNACTEC) per celebrar el dia de la Ciència. Han fet una visita guiada pel museu amb… Llegeix més»

L’alumnat de 1r d’ESO visita “Les músiques del món” al Palau de la Música Catalana

El passat dimecres 20 de novembre el departament de música va organitzar la sortida al Palau de la Música Catalana amb l’alumnat de 1r d’ESO per endinsar-nos amb la música d’arreu del món.“Les músiques del món” és un espectacle on es viatja, mitjançant la veu, a diferents parts del món. Més concretament, vam arribar les sonoritats tan peculiars de la Xina, Índia, República del Congo… Llegeix més»

TERCER INTERCANVI INSTITUT OBERMAYR (WIESBADEN) – INSTITUT PIC DEL VENT (CALDES DE MONTBUI)

Aquest matí, diumenge 20 d’octubre, hem acomiadat a l’aeroport de Barcelona als nois i noies alemanys que han participat en el 3r intercanvi amb l’Institut Obermayr de Wiesbaden, Alemanya.
Ha estat una setmana intensa, van arribar dimarts 15 d’octubre, vam dinar tots junts a l’institut i tot seguit cadascú va marxar amb la seva família.
Dimecres, visita al centre, entren… Llegeix més»