Sucamulla i pedalada de 1r d’ESO

D’activitat física i esports n’hi ha de tota mena. Les dues hores d’Educació Física ens permeten fer moltes coses, però per ampliar horitzons esportius cal sortir de l’institut. Per això el passat divendres 29 de maig l’alumnat de 1r d’ESO va gaudir d’una jornada ben moguda a les piscines municipals Joan Serra. L’habitual classe d’Educació Física amb el Juanlu s’ha convertit en una doble sessió de d’aiguagim i ciclisme de sala. Ha estat una experiència molt engrescadora… però hem acabat exhausts!

Aquesta és una activitat del programa Ciutat i Escola, amb el suport de l’Ajuntament de Sabadell.

Podeu veure les imatges de l’excursió en aquest enllaç o clicant les imatges.

Alumnat de 1r ESO a les Piscines municipals Joan Serra

Dos alumnes de 1r d'ESO fent una classe de ciclisme de sala