Ruta pel Modernisme català

Barcelona no és només pel turistes. El Modernisme és una de les expressions més genuïnes de l’art català. Cada dia, milers de persones d’arreu del món fan cua per visitar-ne els edificis més emblemàtics s’hi fotografien. Com que l’educació també és conèixer la història del lloc on vius i trepitjar els monuments més destacats, l’alumnat de 4t d’ESO, en el marc de l’assignatura de Ciències Socials, ens hem desplaçat a la capital per fer una ruta que ens ha portat a la Sagrada Família i al recinte modernista de l’Hospital de Sant Pau. A la basílica inacabada hem fet una visita guiada que ens ha permès descobrir el significat de l’obra d’Antoni Gaudí i conèixer els secrets dels diferents conjunts escultòrics, amb l’ajut d’unes tauletes. Al recinte de Sant Pau hem passejat per jardins, pavellons i túnels per contemplar la destresa arquitectònica de Lluís Domènech i Montaner.

A continuació us deixem algunes imatges de l’excursió. En podeu veure més en aquest l’enllaç o ent clic sobre les fotografies.

L'alumnat de 4t d'ESO visita la Sagrada Família.

L'alumnat de 4t d'ESO visita el recinte modernista de l'Hospital de Sant Pau.