Aviat, les Tertúlies Ex!

Continua l’orientació acadèmica i laboral de l’alumnat de 4t d’ESO. A part de preparar tallers i activitats a tutoria i a l’assignatura de Valors Ètics i Cívics, volem ampliar l’oferta de propostes. Per aquest motiu inaugurem les Tertúlies Ex!, unes trobades amb exalumnes del Narcisa que ens explicaran la seva experiència formativa després de la secundària. I és que no hi ha millor manera que compartir un espai de conversa distesa, amb les preguntes i respostes adequades, per entendre realment en què consisteixen els diferents itineraris formatius. En parlarem en dues sessions diferents:
🟣 Parlem de CFGM, dimarts 13/02, 16:30 h
🔵 Parlem de Batxillerat, dimarts 20/02, 16:30 h