La primera excursió és la sortida tutorial

Ja és una tradició. La primera excursió del curs és la sortida tutorial. El mateix dia (enguany, el divendres 22 de setembre) les tutories de cada curs surten a algun espai natural o parc de Sabadell. L’objectiu és múltiple: estirar les cames i conèixer l’entorn natural proper però sobretot fer cohesió de grup amb la caminada i amb activitats diverses. A continuació us deixem algunes fotografies de la jornada:

• L’alumnat de 1r d’ESO ha anat al Parc Central del Vallès. Amb les activitats, les noves tutories s’han conegut una mica més.

• El Torrent de Colobrers ha estat el destí de 2n d’ESO. L’aigua, l’ombra i el bosc han amenitzat una excursió distesa plena de bons moments.

• Un altre any 3r d’ESO ha caminat fins a Can Gambús i ha fet una gimcana amb proves físiques i d’enginy per començar amb bon peu el curs.

Alumnat de 3r d'ESO al Can Gambús

• Creuant Sabadell i el Parc Catalunya s’arriba, des de l’institut, a la Font de Can Rull. Aquest ha estat el trajecte de 4t d’ESO, que ha gaudit d’activitats de cohesió com ara fer TikToks. Fins i tot les professores s’han atrevit amb una coreografia.

Alumnat de 4t d'ESO a la Font de Can Rull