Fem pinya al Dissabte en família

Un dels pilars del projecte educatiu del nostre institut és fer vincle amb la comunitat. Volem obrir-nos al barri però sobretot busquem que les famílies s’impliquin en el dia a dia del centre. Aquesta connexió es fa especialment evident al Dissabte en família, una trobada festiva entre alumnat, famílies, professorat i PAS. Un altre any hem dedicat una estona del matí a millorar el centre. Hem renovat les flors del pati i hem plantat més plantes aromàtiques. La reforma d’aquest estiu ha deixat moltes parets per pintar. Entre totes, amb corrons i pinzells, hem emblanquinat l’entrada al lavabo exterior. També hem obert un procés participatiu per pensar el futur institut. Finalment hem esmorzat i ens hem la foto de grup de rigor. Una nova jornada per emmarcar. Orgull de Narcisa! Gràcies a tothom per participar-hi!

A continuació es deixem unes quantes fotos. Les podeu veure totes en aquest enllaç o fent clic a les imatges.

Foto de grup dels participants al Dissabte en família 2023

Alumnes fan propostes pel futur institut

Professorat i alumnat pinta una paret del pati

Famílies de l'institut fent jardineria al pati