Èxit del Berenar formatiu

Dijous 5 d’octubre vam celebrar una nova edició del Berenar formatiu. L’objectiu d’aquesta iniciativa és compartir amb les famílies que s’incorporen a l’institut la nostra manera de treballar. I què millor que fer-ho amb menjar i en un ambient distès?

El canvi de primària a secundària va acompanyat de molts canvis i per això creiem que és important informar les famílies com es desenvolupa el dia a dia de l’alumnat. En aquesta sessió, expliquem el funcionament del centre i parlem, per exemple, del Gust per la lectura, de l’estona de l’atelier, dels patis alternatius, de les pràctiques restauratives i de la normativa d’ús dels mòbils. A la vegada, i amb l’ajuda d’alumnes de 1r, resolem dubtes sobre el treball cooperatiu i els projectes. Fins i tot ens atrevim amb algun experiment. Agraïm la bona assistència i esperem que aquestes trobades permetin enfortir i fer créixer la família del Narcisa.

A continuació us deixem algunes imatges del berenar:

Famílies, alumnat i professorat al berenar formatiu 23-24