Cantem de pel·lícula o la història del nostre musical

Actors i actrius de pel·lícula, per tancar el curs: un projecte transversal que afavoreix l’aspecte més artístic de l’alumnat

Els nostres joves han tancat el curs amb un projecte que cobreix diversos àmbits artístics i que s’ha dut a terme entre el 7 i el 14 de juny. Es tracta del musical Kim i la música de l’Adela, una obra de teatre escrita expressament per a l’ocasió per Martí Romaní. Hi han participat els alumnes de 1r i de 2n d’ESO per tal d’aprendre la convergència entre les diferents professions que participen en un espectacle musical.

El projecte va arrencar el dilluns 7 de juny amb activitats de coneixements previs i amb una conversa telemàtica amb Andreu Gallén, director musical d’un bon grapat d’espectacles a Barcelona i Madrid.

Des de l’escenografia, el vestuari i la coreografia, fins arribar a la interpretació final i fent-ne també la difusió corresponent, amb cartells i notícies, els nois i noies “Narcisa” han gaudit interpretant els clàssics que el protagonista, el Kim, s’anava trobant al llarg de la seva història.

El resultat? Hem tingut aventures amb vaixells pirates i fantasmes d’òpera, alegria amb paraigües de colors per “cantar sota la pluja” i nens esperançadors que estimen el “Tomorrow” d’Annie. Però sobretot, una gran cohesió de grup amb diversitat d’opinions i punts de vista.

Com a final, un esperit de Grease revifat, caòtic i adolescent, per recordar que “són únics i sempre estaran junts, rama lama lama, ka dinga da dinga dong…”

Ben aviat podreu veure l’enregistrament del muntatge final!

De moment, podeu veure algunes imatges del making of en aquest enllaç o fent clic a les imatges següents: