🌍 Global Scholars: ens presentem a l’alumnat internacional!

En el marc del projecte Global Scholars, l’alumnat de 2n d’ESO ha fet una sèrie de vídeos per presentar l’institut i la cultura catalana als companys i companyes internacionals. Les creacions, a part d’explicar com és el nostre institut, també han destacat els llocs més interessants de Sabadell i han resumit tant la gastronomia catalana com la cultura del nostre país.

El projecte Global Scholars, que lidera l’Àmbit de Llengües estrangeres i al qual participem des del primer curs, és un entorn virtual d’aprenentatge que posa en contacte estudiants d’entre 10 i 13 anys d’arreu del món: l’objectiu, a part de posar en pràctica l’anglès, és conscienciar sobre temàtiques concretes i emprendre accions pel canvi. Enguany el currículum se centra en Food, Cities and Our Future.
Aquí teniu un bon exemple dels vídeos que hem fet!